
heeft u
een vraag?

faq
-
Veelgestelde vragen
-
Wat houdt de wellness in?
In onze wellness bevindt zich een hammam, finse sauna, infraroodzetels en een belevingsdouche. Een zwembad en jacuzzi zijn niet aanwezig. Onze wellness is geprivatiseerd en daarom steeds op reservering. U kan reserveren aan de receptie of telefonisch. U kan onze wellness uitsluitend als hotelgast gebruiken.
-
Vanaf hoe laat kan ik inchecken en tot hoe laat kan ik uitchecken?
Inchecken kan vanaf 15.00 uur. Indien u vroeger aankomt, kan u uw bagage achterlaten bij de receptie. Vroeger inchecken kan enkel volgens beschikbaarheid. Indien u later dan 21.00 uur aankomt, gelieve ons hiervan op de hoogte te brengen. Uitchecken kan tot 11.00 uur. Een late check out is mogelijk tot 14.00 uur, in dit geval betaalt u een supplement van 10% van de kamerprijs. Tot 18.00 uur (afhankelijk van de beschikbaarheid) kan ook, in dit geval betaalt u een supplement van 50% van de kamerprijs.
-
Hoe kan ik mijn ontbijt reserveren?
U kan via onze website, of tot bij het inchecken beslissen of u al dan niet wenst te ontbijten. De receptie vraagt dit steeds na bij het inchecken. Een ontbijt voor volwassenen (vanaf 12 jaar) kost € 30 per persoon per dag en is niet inclusief de kamerprijs. Het ontbijt gaat steeds door in Bistro Richard en is elke dag mogelijk. Het ontbijt is zeer uitgebreid en in buffetvorm. Een ontbijt voor kinderen (van 6 - 12 jaar) kost € 15 pp, een ontbijt voor kleuters (van 3 - 6 jaar) kost € 7.50 pp. Extern ontbijten kan enkel op reservering en volgens beschikbaarheid. Indien u extern wenst te ontbijten kan u reserveren via 011 58 68 18.
-
Waar kan ik parkeren met mijn (elektrisch) voertuig?
Ons hotel beschikt over 2 parkings, beide zijn gratis. De eerste parking bevindt zich net voor het domein. De tweede parking bevindt zich binnen het domein. De parking binnen het domein is voorzien van fietsenrekken, oplaadpalen voor elektrische fietsen en elektrische wagens en wordt 's nachts afgesloten. Indien u zich buiten het domein bevindt en u later terugkomt dan 23.00 uur, kan u de poort openen met de sleutelkaart van uw kamer.
-
Welke eetgelegenheden zijn er bij Kasteel van Ordingen?
Op het domein van Kasteel van Ordingen bevindt zich het gastronomische restaurant Aurum en Bistro Richard. Indien u wenst te lunchen of dineren in ons gastronomisch restaurant Aurum, kan u reserveren via: www.restaurant-aurum.be. Wij raden u aan tijdig te reserveren, zodoende u zeker bent van een plaats. Restaurant Aurum heeft zijn sluitingstijden op zaterdagmiddag, zondagavond, maandag en dinsdag. Indien u wenst te lunchen of dineren in Bistro Richard, kan u reserveren via +32 (0)11 58 68 18. Bistro Richard is elke dag geopend vanaf 11.00 uur.
-
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Particuliere gasten (tot 10 personen) kunnen tot 48 uur op voorhand kosteloos annuleren. Groepen (vanaf 10 personen) dienen 1 maand het definitieve aantal gasten te bevestigen. Indien er erna nog gasten wensen aan te sluiten, kan dit enkel volgens beschikbaarheid. Indien er na een maand op voorhand nog annuleringen volgen omwille van overmacht, kan dit kosteloos tot 1 week op voorhand. Wanneer er later dan een week op voorhand nog annuleringen zijn, worden deze 100% aangerekend.
-
Zijn er extra kosten indien er meerdere personen in mijn kamer willen verblijven? → Extra (baby) bed (JS S ES) + ontbijt
Indien er een extra gast in uw kamer wenst te verblijven, kan er een extra bed geplaatst worden. Een extra bed kost € 45, een babybed plaatsen kost € 25. Extra bedden kunnen enkel geplaatst worden in de volgende kamertypes: junior suite, suite of executive suite. 2 extra bedden kunnen enkel geplaatst worden in een executive suite.
-
Kan ik roomservice krijgen op mijn kamer?
Roomservice is mogelijk voor diner, ontbijt, champagne enz. Indien u roomservice wenst, wordt er een supplement van € 7,5 per roomservice aangerekend.
-
heeft u
een andere vraag?
Contacteer de receptie van het hotel via telefoon op het nummer +32 (0)11 58 68 18 of mail naar receptie@kasteelvanordingen.be